Tredobbelt kåring af Webasto bilvarmere som bedste brand igen

Læserne af de tre velrenommerede tyske bil magasiner “Auto Bild”, “auto motor und sport” og “Auto Zeitung” har endnu engang belønnet Webasto som det stærkeste brand indenfor kategorien bilvarmer.

Rødovre – 6 april 2018 – Webasto, markedslederen indenfor bilvarmere, har igen formået at lave tre på stribe. Totalt har ca. 210.000 læsere givet deres stemme online, og har endnu engang valgt Webasto, som det stærkeste navn i kategorien bilvarmere, i Tyskland. Webasto formåede at få 78% af læsernes stemmer. Læserne evaluerede de forskellige brands på parametrene innovation, kvalitet, design og pris.

”Vi er enormt stolte af at så mange bil entusiaster, fortsat er imponeret over vores bilvarmeres høje kvalitet.”, siger Henrik Jakobsen, Nordic Sales Director for Webasto Thermo & Comfort Denmark. ”Det faktum at vi nu gentagne gange, i alle tre undersøgelser, har fået en første plads, viser at vi har lyttet til kundernes ønsker og behov. Vi ser de tre priser som et tegn på, at det arbejde vi gør er det rigtige og samtidig er det en motivation for os, til at fortsætte med udviklingen af innovative og karakteristiske produkter, mens vi fortsat er åbne overfor forslag fra vores kunder”.

Læserne af “Auto Bild”, har endnu engang valgt Webasto som ”Bedste Brand” i kategorien ”bilvarmer” (2017/2018), i den årlige undersøgelse af læsernes præferencer. (udgivelse 13/2018).

I “Reader’s Choice” award for “Bedste Brands 2018”, udgivet I “auto motor und sport”, har Webasto nu for 12 gang, vundet 1. pladsen (udgivelse 7/2018).

Læserne af “Auto Zeitung” har endnu engang kåret Webasto som “Top Brand 2018” blandt bilvarmer producenterne (udgivelse 5/2018).